18

Aku Bukan PerasanTAN!

Saturday, November 7

www.tips-fb.com

Headline kali ini nampak Emo Ya,
sesuai lah sebap semasa 'Artikel' ini ditulis.
Tengahari keadaan nya.
Semalam dapat kaunter 9,
malas nya, sebap kena menggantikan sorang Mamat ni,
yang suka membodek Supervisor untuk naik pangkat.
yang pada aku, Cara macham tue Sampah gila.
(Minta kawankawan Pembaca jangan amalkan Ya)
Kaunter 8, ade budak SA yang perlu bukak counter.
nampak macham Kakak, panggil jelah kak.
Pastu die menjerit jangan panggil kak,
sebap die cakap baru 19tahun,
oh Adik.. uhuk2 ;)
Dahlama berbual tibatiba die chakap
yang orang lain selalu cakap die ni manja orang nya..
haah, sangat manja lah sangat Orang nya.
(Bagi ak, okie lah jugek, tapi tak lah Manja sgt)
Masa Nak balik tu, dia close counter,
die beransur pergi..
tibatiba ade Perasaan yang Kocek seluar kena seluk.
erm, nasib baik cuma Sekejab. ;)
Tgk budak SA tu yang masukkan Notes.
Peh, num Telefon dia lah bro!
dia suruh call, aku Chakap 'Ya, nanti bila ada credit Ya'
*************************************************************************************
Poin Nya disini,
bukan nak bajek atau ape, Chuma.........
Gegerl skarang Advance sgt ya.
bagus ke tak bagus. bagi aku Okie je
Seems diorang tak melampawi batas. ek ek!
Sebenar nya ingat semalam nak Layan, tapi
malas lah nak buang Masa.
bukan ape, bukan dapat tip (duit) pun
kalau layan budak Setengah umur ni.
hehe sorry adikadik 19 Tahun ya
kalau abang salah Chakap.. wahawa
Skarang tak commit 'Berkawan Raphat'
sebap banyak Masalah plus kena fikir PER: yang perlu di fokus dahulu.
pastu baru buleh enjoy dengan Gegerl kan.
Lagikpun tgh mencari Pasangan hidup.
Macham sorang LELAKI INI.
So bad, Jusco Taman You
jarang dikunjungi orang Singapore,
kalau tak mesti Tiap hari dapat Tip
Macham kerja kat Giant Tampoi dulu.
But tetap sangatsangat Bersukur sebap
Allah beri peluang Nak tambah Duit. Alhamdulillah.


only Asmirandah make me Smile. ;p

Tekan Like , Okie : )

18 Responses to "Aku Bukan PerasanTAN!"

PHIRDOTE Says:

Asmirandah mana lak ni?? doyaii

Muhafis Says:

enko ane tawu..
huhuh, soulmate ak nie..
memain jangan

abrablog Says:

tak yah layan je orang macam tu..

IEYNA Says:

ehem ehem...awek ke...cune (^_^)

Muhafis Says:

tau takpee abra ye..
sebap diorg ni mcm lalang ke

Muhafis Says:

manada ina.. hehe,
btw tq singgah blog sy kembalie.. hekhek

nazzaman Says:

syok betol ko ngan asmirandah ni... dia kenal ke tak ngan ko ni? ;) hahaha...

Muhafis Says:

alah kawan2 je
dulu time skulah, taktau die ngat lagi tak.. ;)

Anonymous Says:

bro lma xdgr cter! hahaa...

thx ya!

awat xcr kerja?

Muhafis Says:

carik lah jugek,
korek2, ner tau lau
kuar lombong emas.. huhu

syuhada Says:

asmirandah ngan aku sape lg penting?? wawawaa...

waaa.. jgn mare...

aku da brenti keja sbb nak..
*ehem2*.. doakan aku ek... *ehem2* bg aku sambung blaja.. aku nak sambung dis ni klu ade rezki.. doakan aku ek..

semalam aku gi skolah starp.

wan2911 Says:

wuit..maen selok2 lak..haram weh...ngeh3 :p

wan2911 Says:

weh..paypal nak bagi 100usd pree2 je, jom amik...usha kat blog aku

Muhafis Says:

syuq, gie sekola tak ajak beb..
pehh ak doakan enko
kahwen jela terus ekk. ;)

Muhafis Says:

yelah wan, ak dah apply pun..
wey, apsal ak tataw enko ade fb?
kureng ah enko..

wan2911 Says:

kekeke...sape suh tak tnye @ search nme aku :p
da lme kot aku wat fb, cume jarang bukak je.

Anonymous Says:

hahaaa, betul betul...

Anonymous Says:

hahaha, betul tu

Related Posts with Thumbnails