10

Edisi Siasat: Batman adalah anak Superman?

Thursday, November 20

www.tips-fb.com

Ak seblum nie ada dgr kabar angin yang mengatakan batman adalah anak kepada superman..
ak tak percaya..gila la..takkan la betul..bagi ak tuh kabar angin jew..tapi akhir nya ak terpaksa mengakui mmg betul batman anak superman..korang caya tak?..klu tak caya cuba klik link kat bawah nie..
P/S: Gurauan di ptg hari.. =)
Cube tgk kat bwh. cemane lah kalau pak arab jumpe salji.

Tekan Like , Okie : )

10 Responses to "Edisi Siasat: Batman adalah anak Superman?"

nazzaman Says:

haha..mcm kanak2 riang

nazzaman Says:

haha...mcm kanak2 riang je... lari2... haha

buYut Gurl Says:

mana la ko dpt dalil yg xsahih ni...
aku gelak kaw2 nya tgk arab tu main salji..jakun tul rupanya

chuckiesd Says:

mmg laa..jgn kater orang arab..kalau kat malaysia ader salji pun...lagi laa mcam gaya dan rupa kita nampak...

spatt Says:

aku x minat superman la...ermmm..
the flash anak sape lak?

Kifli Bujang Says:

ada gak orang nama mcm tu ek hehehe

JHaZKiTaRo Says:

bro.. kat syria n jordan ade salji laa waktu winter.. just so u know.. :) by the way, kelakar gak gambo tuh..

Muhafis Says:

heheh.. kak buyut, internet lah, sume nye dihujung jari.. =) knp tukar link blog takbtau..

Muhafis Says:

the flash bkn anak enko ke spatt.. =p

Muhafis Says:

yeke jhaz.. heheh.. ni gimmick je kowt..

Related Posts with Thumbnails