0

Aku Johorian Tulen

Sunday, November 22

www.tips-fb.com

Selamat berhujung Minggu.
Hari ini, sgt moody.
selesema & batuk tak BaikBaik.
Solution: 100Plus campur Sgn 3Panadol soluble.
LepaS tue tidur, cara macam ni
takda sapa yang ajar.
Ak try experimen sendiri semenjak kat Koleg dulu.
nampak nya tak Pernah tak berhasil. Superb!
kawankawan yg 18tahun jee buleh cuba ya! hehe
16hb lepas haritu aku riki(usya/survey) internet.
Dgn Celcom berukband yg slow
ak bukak Web istudent UiTM.
Pastu teruslah text Ummy, dia
pun suruh lah aku pegi jee nanti
Interview position Pegawai Eksekutif
Kat UiTM Shah Alam.
(Kalau ade yang dapat surat interview jugak contact Muhafis ekk).
Dan sebenarnya jawatan tu tak macam payah la pulak an nak dapat.
dgn dip yang ada, tak confident langsung lah siut.
Then besok nya Try lah nak buat rayuan.
sebab sebelum ni intake Julai dapat offer buat
BBA Hons Business Administration (Retail Management) kat ITM ShahAlam
tapi takgi sebab ada prob,
tu yang takut blacklist. semak balik dapat lah pulak eh.
die baru update kot.
dapat Offer BBA Hons Business Administration (Islamic Banking).
Sekali check rupanya dapat kat ITM segamat lagi.
tempat aku ambik Dip dulu. Curious jugak lah.
Nampak nya, perjalanan hidup aku area johor aje lah.
  • Darjah 1-6 - Sk Polis Kem JOHOR
  • Ting 1-3 - SMK Tunku Abdul Rahman Putra Kulai JOHOR
  • Ting 4-5 - MRSM Pontian JOHOR
  • Diploma - ITM Segamat JOHOR
  • Ijazah - ITM Segamat JOHOR
Bersyukur kpd yg Maha Esa
Mungkin hikmah nya ada, HIDUP JOHORIAN!!!

Tekan Like , Okie : )

0 Responses to "Aku Johorian Tulen"

Related Posts with Thumbnails